Thursday, December 2, 2010

Sandra Sabrina


Sandra Sabrina 16 April 2010 3:44 Pagi 3.23kg

Inilah Baby aku yang ke4.. wah!! ke 4 dah .. 1st dah semestinya bini tercinta, Fatin.. 2nd Qaseh Qaisara 3rd Adam Amsyar 4th Sandra Sabrina. Nama ada sikit ala ala Hindustan..Sebab keturunan sebelah ibunya India Hindustan.. Wahhh Hindustan!! Betul ke?.. SANDRA bermaksud yang hebat, pelindung manusia sejagat dan SABRINA pula bermaksud Penyabar dan ada juga aku jumpa maksudnya Princess..

Sabrina ni ada lesung pipit.. same la dengan ayah nya..hee.. memang comel!! Tapi anak yang ketiga ni aku kurang skit nak ambil gambar.. Rasa berat je nak keluarkan Kamera Besar aku tu.. Mungkin kene upgrade LENs kot. baru semangat skit.. tahun depan la agaknya... Gambar nanti aku uploadkn skit2..

Semoga Sandra Sabrina menjadi anak yg baik dan solehah. Juga berjaya pada masa hadapan. Amin.. ;)




No comments:

Popular Posts