Saturday, July 5, 2008

Hari ni aku..

Hari ni aku nak pergi kerja, pergi memancing. Pergi kerja, pergi memancing. Pergi kerja, pergi memancing. Rasa malas nye nak pergi kerja. Memancing pun tak tahu jadi ker tidak.
isk.. Semalam main Bowling. Di Metropoint Kajang. Pertandingan anjuran Shafik Sallehuddin & Kamal. 1st game aku 160pin. 2nd & 3rd HANCUS... Pemenang individu malam itu ialah Farid. Orang yang tak pernah2 lepas 100pin tetiba menang. Pemenang bagi group malam tu BANGI C. Group aku la tu.. dapat hadiah RM200 utk dikongsi bersama. Yang amat mengecewakan malam tu bagi aku ialah group cawangan kajang. Tak sempat penyampaian hadiah lagi semua dah cabut. Sangat2 mendukacitakan. PapePON terima kasih kepada penganjur TETUAN SHAFIK SALLEHUDDIN & KAMAL kerana sudi entertain BANK RAKYAT cawangan Bangi & Kajang pada malam itu.





Balingan cantik Aku. Tapi tak strike pun.





Farid Juara Pertandingan Bowling Malam itu dengan Jatuhan Pin tertinggi bersama Kumpulan Bangi A.



No comments:

Popular Posts