Wednesday, June 18, 2008

HARI nie.. penat betul rase kerja kat ofis. Gile punye penat. Rasa nak mengamuk je. Pukul 5-6 boleh thn lagi la.. Tapi bila tgk jam dah pukul Lapan dengan keje banyak tak siap lagi. Kepala OtaK ni jadi Rimas. Rasa berat+pening menimpa kepala aku. HUHHHhh.. Esok plak ade audit Bank Negara nak datang. Fatin plak sibuk kacau aku. Call aku berpuluh2 kali. Last2 aku ajak die pi makan malam kat luar. Jom Secret Recipe. Nak Rasa cheese cake dan Noodle Tom Yam Kung.

Dah lama tak lepak Secret Recipe. Dulu mase blom berRUMAHtangga selalu sgt dating kat situ. SECRET RECIPE bangi.

Hilang penat aku makan kat situ. Macamo2 gak aku Order. Bil RM69.90. Aku pun bagi RM70. Seposen tue "keep the change".. Aku blah dari restoren tu pukul 10.30 malam. Balik umah terus lepak ngan laptop. Penat oh Penat. Letih oh Letih. Beginilah hari2. Tapi Secret Recipe tak boleh la hari2. Kalo hari2 nanti TAK SECRET Lah

No comments:

Popular Posts