Saturday, June 14, 2008

Sambutan Ekspo Kurang Menggalakkan

9.45 pagi aku sampai di Wisma Unikeb. Hari ini aku bertugas untuk menjaga kaunter Bank Rakyat. Tak ramai pelanggan yang datang ke ekspo berkenaan. Itupun aku rasa yang banyak jenguk ke ekspo tu sebab nak keluar duit di ATM. Promosi dah giler2 buat. Surat dah beribu- ribu dihantar. Mana pergi orang UKM?
Mane Orang2 Bangi?.
Pukul 3.30 petang aku balik.
DI RUMAH.. tgh syok2 aku lepak2 ada satu sms aku terima. SMS dari En Yazid.
"Pelan kotegensi EXPO hari Ahad, Taklimat jam 9.00 pagi esok, tolong bagi tahu yang lain"
uihh aku kena balik banting esok ni.. mane sempat beb.. terus SMS Azmi. Bagi tahu die aku tak dapat datang Esok. Azmi "Ok, No big deal" Alrite.. harap Bos tak marah la sbb aku tk dpt dtg esok.
Haaaa tadi aku jumpe Kak Shima(ketua unit lama aku).. lame tak jumpe. Die baru balik Dubai. Teringat masa kerje ngan die.. Banyak tolong dan support aku.. Ada harga diri la jugak walaupun aku Kerani Tingkatan BiasaJe..
Okeh.. Aku harap pelan baru untuk pemasaran pembiayaan akan berjaya. Semoga Bank Rakyat Bangi terus mengekalkan kejayaan.

No comments:

Popular Posts