Tuesday, June 10, 2008

Italy Kalah Teruk!!!

Hari yang mengecewakan dan terburuk bagi pasukan Italy apabila tewas 3-1 kepada Belanda. Tapi permainan yang sgt menarik dan gol2 yang cantik dalam perlawanan tu. Cuma satu gol je yang aku anggap Busuk!!! Gol dari NistelROY. BUSUK PUNYA GOL!!. Memang busuk betul Pengadil perlawanan tu. Aku rasa gol tu Lah yang menyebabkan permainan Italy tak berapa menjadi. Tapi tak kisah Lah sebab Italy bukannye pasukan favourite aku pun. Yang penting pagi ni pukul 2.45 Sweden dan Greece. Game ni yang aku tunggu2. So aku harap Sweden dapat menewaskan Juara Bertahan Euro iaitu Greece.

1 comment:

GilaFutsal Owner said...

tak de lah.. gol nistelroy punya gol tu halal punya.. tak de offside pun... kalau refer balik law off the game dia kata pemain boleh di hukum offside bila dia berada lebih hampir dengan garisan gol lawan berbanding bola atau 2 pemain bertahan... skang nie kedudukan dia memang sebelum 2 pemain bertahan... 1st goalkeeper.. 2nd pemain italy yang terkeluar dari padang permainan masa dia nak tanduk bola tu... halal gol tu.. hehehe kompem.. aku pun tak minat belanda.. dan aku jugak tak minat italy...

Popular Posts