Sunday, May 25, 2008

Dinner Wisel 2008

Makan Malam Peringkat Wilayah Selangor telah berlangsung dengan meriahnya di Hotel Pan Pacific pada 24hb bermula jam 8.30mlm. Aku rasa inilah Dinner paling gempak + best yang pernah diadakan dan.. Aku boleh samakan kemeriahan dinner kali ini sama dengan Majlis Perkahwinan member aku dalam Program Cari Menantu musim pertama... Acara yang paling best malam tu ialah persembahan dari TEAM OMEGA iaitu gabungan cawangan dari BANGI, KAJANG, SERDANG dan BANTING. Tahniah juga krn mendapat tempat PERTAMA.
Majlis malam itu dimeriahkan lagi dengan persembahan dari Zarina dan Nurul iaitu bekas pelajar Akademi Fantasia. Kebetulan pada malam itu juga berlangsungnya Final Akademi Fantasia musim ke6.
Dalam kemeriahan majlis yang gilang-gemilang ni ada gak perkara yang kurang sesuai berlaku. Adela.. sorang mamat muda ni.. cara die berkomunikasi dengan seorang VVIP pada malam itu sgt la bersahaja dan kurang sesuai. Itu pendapat aku la. Mungkin mamat ni ada pertalian saudara ataupun dah biasa bergurau senda dgn VVIP tersebut. Itu Aku tak tahu. Tapi pada pandagan Aku mamat ni kurang menghormati VVIP tersebut dan juga majlis malam itu.


lastly.. Tahniah kepada semua yang terlibat menjayakan majlis tersebut. Dan syabas juga kepada semua BOS2 yang membuat persembahan pada malam itu. HIDUP WISEL!!!

wit Faris `the pelakon` tambahan utk persembahan malam itu
semerah sejiwa

geng bangi

2 comments:

Afzan said...
This comment has been removed by the author.
Afzan said...

hi hafiz ngan fatin!! welcome to the blogging world. nak tgk gambar Qaseh lagi. eh, nak tny gak psl amek bibik tu. plan nk amek bibik gak. nnt nak call fatin.

Popular Posts