Friday, May 16, 2008

VCD Karaoke

16/05/2008~~~~hmmm.. sekarang dah pukul 10.00 malam.. aku masih lepak2 atas katil sambil dengar vCd Karaoke lagu Faizal Tahir~~ mahakarya cinta. ulang2 aku dengar lagu ni. Pasal apa aku ulang2? Malam dinner kat Pangkor nanti aku nak nyanyi lagu ni.. huhuhu aku modal dekat RM50 tu beli cd Original Faizal Tahir ni... satu lagi beli cd karaoke.. Fatin dah siap2 kat bawah ngn QASEH. Sebut pasal Qaseh ni.. sedih plak aku.. 3 hari tak dapat tgk anak aku yang COMEi nih.. yerla.. kecik2 dah kene tinggal.. Papepon.. harap2 die ok la tinggal ngan NENEK die nanti.
Berbalik cite pasal karaoke tadi.. Cd Faizal Tahir tu aku beli kat Warta, bangi. Kat situ la aku jumpe MAT Farid. Die pun beli Cd. VCD Karaoke Awie. heheh mantap ni betul budak nihh.. Pastu die ajak aku main PS2.. wehhh tak sempat Beb!! aku nak beli susu anak aku lagi ni.. so die pun blah sorang2 naik tingkat atas. tak tahu la pegy mane..
lepas beli Susu.. aku terus chow balik umah. Dalam kete test lagu aku beli tu.. sampai la kat rumah.. tak abis mulut aku terkumat kamit nyanyi lagu mahakarya cinta. Sampaila sekarang ni aku sambung la plak pasang kat laptop.. susah gak lagu ni..banyak TARIK!!
OPsss dah kul 10.30 beb.. aku kene grak gi siap2kan badan aku ni.. kul sebelas kene kumpul kat BANK.. ok cau cin cau....

No comments:

Popular Posts