Sunday, May 4, 2008

Manchester United 4 West Ham 1

4/5/08~~~ pukul 7.55mlm ada game Man Utd. Tapi pagi ni aku ada gootong royong @opis bkr Bangi. Cawangan Terbaik Malaysia kononye.. tapi aku bangga dengan penghargaan tu. lepas abis gotong royong. pukul 1.40 en Yazid belanja makan @Kesuma Sekysen 15 bangi. Fuhh Syokk Woo makan kat situ. Itu tempat favorite member gua si Azmi. die kalo dtg situ Order Sup Sayur. Lepas mkn ni Aku ada Projek Karaoke ngan Irwan & Farid. Pukul 2.30 kitorang grak. kene gerak cepat sebab dah tempah bilik karaoke. Oopps lupe plak.. Thanks en Yazid( belanje makan)...
PUKUL 3 Petang aku dah sampai kat Music Box Metro Point Kajang. yeyeHh.. lagu pertama aku dari kumpulan Matta~~Ketahuan. uihh layan.. haaaa layan punya layan sedar2 dah pukul 7. uihh tak boleh dilayan sangat ni. hari ni ada game MAN U. Pukul 7.30mlm kami pun chawww!!!
Sebelum balik keRUMAH aku ke Bangi sat beli susu anak aku si Qaseh. Kuat betul si Qaseh minum susu.
Aku sampai rumah agak lewat sikit dan game Man United dah lama START! result mase tu dah 3-1. uiksss ape kess ni.. Kuat benor Man United ni.. Mase tu aku jadi malas skit nak tengok. tak lame lepas tu sekali lagi Carrick dari man u scored lagi sebijik.Dan sampai la waktu tamat Pasukan ayam West Ham, tak dapat memboloskan kubu kuat man U. So memang Manchester United kuat beb.. tak payah la nak sibuk2 sokong Arsenal ke Liverpool ke.. 2 pasukan ni memang kuat tapi sebagai penyeri BPL je. Nak jadi juara memang la susah. so aku harap kedai-kedai sukan atau kedai paling popular Al- Ikhsan boleh la jual murah jersi-jersi liverpool & arsenal. Buat rugi je simpan stok. hehehehe... akhir kata dari Aku GLORY GLORY MAN UNITED!!!

No comments:

Popular Posts