Monday, May 19, 2008

Pangkor Island

Pukul 5 ptg aku sampai di Wisma Unikeb. Perjalanan yang memakan masa hampir 5jam dari Lumut agak memenatkan. Tapi kepuasan percutian aku di Pulau Pangkor selama tiga hari ini menghilangkan kan rasa penat itu. Ini adalah kali kedua aku kesana. Dan pada kali ini.. buat pertama kali nye aku naik JET SKI.. BANANA.. & KAYAK. Memang syok la..
Tapi ada satu perkara yang agak mengecewakan yang tak dapat aku cuba kat sana.
SNOKRLING!!! uihhh sebelum bertolak pegy pangkor lagi aku dah angan2 nak merasa snorkling tu.. yang lagi menTENSION kan aku.. bot yang aku naik tu siap singgah kat situ.. dapat la tgk ikan2 dari atas bot.. tak lama lepas tu bot tu blah.. huhuh. Aku rasa semua orang tertanya tanya. Takde sape pun nak bagi penjelasan.. siapa yang nak bagi penjelasan tu.. LU PIKIR la sendiri seperti kata NABIL RAJA LAWAK. Ape2 pun.. aku tak kisah. Aku rasa seronok dapat pegi Pulau Pangkor ni. Seronok dapat lepak ngan member2 opis. Seronok dapat pegi honeymoon ngan IsteriKu tercinta. Kiranya.. ini percutian ketiga kami selepas Port Dickson dan Bandung. Tahniah kepada yang banyak berusaha untuk Family Day 2008 Cawangan Bangi kali ini.

Sementara menunggu Jeti dibuka. Ketika ini pukul 6.30 pagi.

Music Chair. Salah satu acara sukaneka.
Kumpulan Biru

Kumpulan Hitam

Kumpulan Kuning.

Aksi Untuk majalah Mangga

Di atas Bot mengelilingi pulau

Batu di tepi pantai yang terbentuk seakan-akan seokor penyu

Pengalaman pertama menaiki Jetski

Berkumpul sebelum bergerak pulang

Cameraman baru bank rakyat

saiful dan isterinya

Sementara menunggu bas bergerak pulang.

Aku kepenatan

1 comment:

Anonymous said...

beznye g pangkor ..wah!
abg.. nnt kite plan la gi vacation lg..kali nih kite bwk qaseh kiter yerk..cyg awak!