Wednesday, May 28, 2008

Kereta Baru

INi Hari.. bini gua ada pigi itu Kuala Lumpur. heheheehh.. buat apa kat sana?? (gelaks sekali lagi) hehehee.. APA lagi ambil kereta baru kami. Proton Saga BLM .. warnanya granite grey. Nombor pendaftaran WRJ*&^%... 4bulan jugaj la menuggu.
Malam tu dalam kul 8.30 lepas je makan malam terus je TeST DRive keter baru tu. Syok WooOO.. walaupun kereta itu hanyalah SAGA BLM dan bukannya VIoS ataupun hONda Civic, tapi Aku sgt2 la berpuas hati.
Jalan2 la sampai Alamanda. Hajat di hati ingin memBOWLING tapi tersinggah pulak di GSC dan terTENGOK cerita IronMan. Cerita Ironman ni mmg best. sesape yANg blum tgk cepat2 la pegi tgk. ERMMmmmm agak mengantuk la aku nak citer panjang2 hari ni. Sekarang dah pukul 2 pagi. Qaseh aku ni tak tido lagi. Biar ibu die yang jaga. Good nite..

**** gambar keter baru nanti senang2 aku upload...

1 comment:

Unknown said...

testing..testing...mesej untuk fatin... from azah with love...hehehe post la gambar qaseh banyak2...nak tengok dia dah besar mana...aritu kecik je...

nanti bile qaseh dah besar sikit, bawak dia jalan2 kita kuar makan ramai2 ekk fatin :D

jenguk2 la blog aku gak tau :D

-azahygcomel-
http://azahygcomel.blogspot.com/

Popular Posts